سیمئونه:رئال مادرید ترسناک ترین تیم اروپاست

Code Center

آخرين اخبار
ارتباط با مديريت : ارسال پيام               ارسال ايميل : (realmadrid1902@yahoo.com )
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از رئال نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
نويسندگان
تبليغات تبليغات
حمايت ميکنيم


تبليغات لينکي شمادراين مکان
نويسنده : سروش | مدیر
شماره پست : 638
تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392 - 14:5

 FC Barcelona v Real Madrid CF - La Liga

مرجع خبری مای رونالدو

دیه گو سیمئونه ، مربی اتلتیکو مادرید پیش از  دربی کالدرون در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت . وی گفت که شرایط خوب رئال مادرید آنچلوتی را تحسین می کند .

شانس کدام تیم بیشتر است ؟ ” تیمی که صدرنشین است از نظر منطقی شانس بیشتری دارد . هر تیمی که صدرنشین است ، منطقا بهتر است . این کالما روشن است اما دستاورد هایشان هم این را نشان می دهد . بازی فردا باعث می شود که در انتظار بهترین  و نیرومند ترین تیم ممکن باشیم . ”

شرایط رئال :” به خاطر ارزشی که برای ما دارند ، به خاطر نتایجشان ، به خطار آن چه ارائه داده اند ، انتظار داریم تا در مقابل بهترین رئال مادرید ممکن قرار گیریم . ”
رئال – شالکه :” بازی بسیار خوبی داشتند . پس از چنین بردی به کالدرون می آیند ، صدرنشین لالیگا هستند و در شرایط خوبی قرار دارند . رئال مادرید خطرناک ترین تیم کل اروپاست . ”

بهترین شرایط رئال :” تیمی هستند که نفرات بزرگی دارند و از نظر فردی تعادل خوبی نشان داده اند اما اگر جدیت و تمرکز داشته باشیم شانس خواهیم داشت . در مقابل حریف مهمی قرار می گیریم که در شرایط خوبی است و خوب کار می کند . نسبت به ماه های نوامبر و دسامبر رشد چشمگیری داشته اند و حالا در بازی فردا چشم به راهشان هستیم . ”

پانزده سال ناکامی اتلتیکو در غلبه بر رئال در کالدرون :” نمی خواهم این را دلیلی برای انگیزه ببینم . ”

چه می شود اگر رئال را شکست بدهید ؟ ” دوباره صدرنشین می شویم . ”

هفته سخت پس از شکست در پاملونا :” در پامپلونا نیمه اول خوبی نداشتیم و نتوانستیم واکنش نشان دهیم . همیشه پس از یک شکست به دنبال ریکاوری روحی هستیم و به بهترین عملکردمان برسیم . حالا یک هفته  را برای کار و تلاش مثل کل زندگی داریم . روزهای خوشی و جشن هم بالاخره روزی تمام می شوند و بعد از آن هیجان و انرژی دوباره ایجاد می شود . بی تردید وقتی که به ماه مارس برسی و فقط سه امتیاز تا صدر جدول لالیگا که بهترین لیگ دنیاست ، فاصله داشته باشی مشخص است که باید به تلاش ادامه دهی . ما در چنین شرایطی هستیم . ”

فصل اتلتیکو :” می دانیم که فصل مهمی داشته ایم اما حقیقت این است که ببینیم فصل را چطور تمام می کنیم . فقط حال وجود ندارد بلکه این مهم است که در پایان چه پیش می آید . در پایان فصل می توان عملکردمان را ارزیابی کرد و دید که در چمپیونزلیگ و کوپا چه می شود . امیدواریم که در این مقطع فصل که از نظر من  مهمترین است ، بهترین عملکرد را داشته باشیم . ”

انتقادات رسانه ها :” اگر بخواهیم در مورد امتیازاتی که در ژانویه و فوریه از دست رفت صحبت کنیم ، مسما ممکن است که حق با آنها باشد . مطبوعات حق انتقاد دارند . وقتی خوب بازی می کنی ، تعریف می کنند . وقتی بد بازی می کنی ، بد صحبت می کنند . دلیلی برای عصبی شدن نیست . باید حقیقت فوتبال را پذیرفت . تنها روش این است که با تلاش ، تواضع و سکوت پیش برویم و بعدش منتظر اتفاقات خوب باشیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ :
پيوند خورده با :
گرت بيل را بهتر بشناسيد !

گرت بيل
نام : گرت فرانك بيل
پست : مهاجم
مليت : ولز
زادروز : 16 ژوئيه? 1989
شماره پيراهن : 11
مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفا